Forum ZSW Strona G│ˇwna ZSW
Jednostka Wojskowa 2211 SKWIERZYNA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

he he he, dobre Adam!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZSW Strona G│ˇwna -> REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Kapitan



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 20:53, 09 Kwi 2014    Temat postu: he he he, dobre Adam!

W wieku 24 lat po parunastu latach myslenia o bliznie i jej maskowaniu, dostosowywaniu zycia do tego aby jej nie pokazywac, decyzja o jej usunieciu i normalnym zyciu.
[link widoczny dla zalogowanych]
1 banana i activie i 1tabletke Falvitu (to niby dla kobiet w ciazy ale one chyba potrzebuja najwiecej witamin) i 1 tabletke L ,popiłam szklanka wody
[link widoczny dla zalogowanych]
No rzeczywi┼Ťcie Marcin ma ┼Ťwietne oczy...ale na tym nie ko┼äczy sie lista jego zalet ma jeszcze wspania┼éy usmiech(wogole jest bardzo przystojny)poczucie humoru,swietny charakter i styl bycia...
┼╗ycz─Ö wszystkim (sobie te┼╝) wytrwa┼éo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oj trzeba to jako┼Ť zmieni─ç, taka spowied┼║ indywidualna to ca┼ékiem nie g┼éupi pomys┼é
ech tyle ju┼╝ kasy wyda┼éam w r├│znych sklepach na ciuchy kt├│re si─Ö rozwali┼éy, mam tego do┼Ť─ç....

prosze Was o pomoc i szybkie odpowiedzi. [link widoczny dla zalogowanych] Inne 'wielkie gwiazdy udaj─ů, ┼╝e wiedz─ů wszystko, ┼╝e pozjada┼éy wszystkie rozumy, a jessica jak czego┼Ť nie wiedzia┼éa to po prostu pyta┼éa albo od razu m├│wi┼éa , ┼╝e nie ma poj─Öcia o co chodzi
a mi sie podobaja imiona Pozatym makupilam stepper, wiec skoro go amm to na nim ─çwicz─Öm ci─Ö┼╝k─ů prace pracuje fizycznie po 12 godzin dziennie i mam male dziecko, nieraz nie mam sily na nic, ale uwierzcie mi wystarczy sobie postanowic-kupi┼éam stepper, wiec skoro go juz mam to musze na nim ─çwiczy─ç. Ten temat to temat g┼éebszy. Jedno mnie zastanawia,jak po tej diecie utrzyma─ç wag─Ö? Kobieta wysoka o wadze 58 kg nadal jest b. [link widoczny dla zalogowanych]
ja zawiozlam taki prezent koledze do Szwecji byl bardzo zadowolony Tutaj jest to fajnie wytłumaczone: Eurydyke Tu do was wpasc to czlowiek zawsze sie usmieje.. Mi tam się nawet podoba. ja polecam taki tusz, dla mnie byl calkiem fajny i zadowolona bylam, ja mialam tusz ASTORA \'calligraphy\'. oktavka masz racje- z cesarka w razie czego mozna poczekac...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sledze twoje wpisy.Niewiem moze za malo sie znam na \pisanym\
Blee...

Boa , a czy to Ty sobie upatrzy┼éa┼Ť ofiar─Ö w sutannie czy On Ci─Ö wy┼éowi┼é????
[link widoczny dla zalogowanych]
koktajl waniliowy bez cukru.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pani Kinga najpierw rozmawia troche, poznaje osoba i dopasowuje j─ů do charakteru.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A czy kto┼Ť s┼éycza┼é, czyta┼é o leczeniu guz├│w diet─ů r├│wnolegle np.
Zmieniam ci─ůgle wk┼éadki i nie wiem, czy tak powinno by─ç, czy jeszcze jaki┼Ť inny problem si─Ö pojawi┼é Czy kt├│ra┼Ť z Was te┼╝ tak mia┼éa?
[link widoczny dla zalogowanych]

No i już po wszystkim, ale łatwo nie było. [link widoczny dla zalogowanych] a moze ja uzywam nie tej koncowki?
Podkładanie i owszem pomoże ale warto żeby ci kosmetyczka ze zdrowych nóg pokazała jak to prawidłowo zrobić. Może Ken Laszlo \don\'t cry?Nie wiem,czy o to chodzi.... NIE OPŁACA SIE ICH KUPOWAC!!JA SWOJE SPRZEDAŁAM WŁASNIE NA ALLEGRO!!! Zaczynalam od obciazenia minumum, wczoraj bylam na piatce w skali dziesięciostopniowej. Jesli robi dr, to mozesz go zlokalizowac.Przed wyjazdem musisz widziec o nim jak najwiecej, Najlepiej,zebys jechala z kims jeszce - moze z bratem np? [link widoczny dla zalogowanych]
moje wyniki to: Katowice S─ů to ─çwiczenia zasi─Ögni─Öte z poradni rehabilitacyjnej. Ja osobiscie na Twoim miejscu nie robilbym sobie takiej operacji, bo jest masa kobiet nizszych od Ciebie, a odnosnie pracy to niezle przesadzasz . Jednak┼╝e m├│j post nie mia┼é na celu obrazy kogokolwiek, leczy wyra┼╝enia opinii na temat ┼Ťwiadczonej mi us┼éugi. wlosi mysla ze znalezlismy tu amerykie, raczej ta dla ubogich witam ja te┼╝ mam kr─Öconew┼éosy ale niestety wychodzami gar┼Ťciami - nie wiem co mam robi─ç , moze znacie jakies domowe sposoby?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chcialabym isc na kurs do szkoly gabriel w kaliszu koszt 9 tys...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale poszło dobrze, zamknęłam w słoiku i byłam happy, ze to koniec.
[link widoczny dla zalogowanych]
aha..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba jest ju┼╝ taki temat
Ja rodzi┼éam ju┼╝ jaki┼Ť czas temu, w PSK, por├│d wygl─ůda┼é super na eko sali, wszyscy byli mili i pomocni, jednak ju┼╝ po porodzie warunki s─ů gorsze, bo je┼Ťli chodzi o opieke w trakcie to perfekcyjna...jednak pobyt z dzidzia w szpitalu to okropno┼Ť─ç-rad┼║ sobie sama!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

By┼éy czas gdy mia┼éam 60 cm, ale rozbudowa┼éam mi─Ö┼Ťnie brzucha. [link widoczny dla zalogowanych] Mam pytanie...robi─Ö tipsy juz troche czasu ale zastanawiam sie czy nie przerzuci─ç sie na paznokcie akrylowe ?
Dawno tu nie zagl─ůda┼éam. Czy to mo┼╝e by─ç skutek przem─Öczenia lub braku jaki┼Ť witamin, a mo┼╝e ma to co┼Ť wsp├│lnego z serem ( czasem odczuwam dziwne k┼é├│cie w klatce piersiowej i tak jakby dr─Ötwienie r─ůk, kt├│re dokucz mi coraz cz─Ö┼Ťciej). pare lat temu zaszedlem do chirurga z paznokciem i on powiedzial ze wycinanie klinowe, ja sie wystraszylem i powiedzialem nie. mi bardzo pom├│g┼é poni┼╝szy artyku┼é, w kt├│rym zawarto naturalne sposoby na bezsenno┼Ť─ç bez syntetycznych lek├│w 2 osoby maja Mistrza . [link widoczny dla zalogowanych]
Hej ja od wielu lat nie plywalam ale jak zobaczylam Twoj topic to naszla mnie straszna ochota na windsurfing, chyba tez w lecie pojade na Hel a zaczynalam jak mialam 8 czy 10 lat w Juracie, plywalam 3 czy 4 sezony a potem przestalam, musze zaczac od nowa!!! zabrania tego Koran - swieta ksiega muzlumanow! nie ma za co wydaje mi sie ze bedziesz slicznie wyglada sukienka naprawde sliczna sama zastanawiam sie czy nie biegnac do galeri i nie kupic sobie pozdrofki hmm ta strona ccc jest wogle jakas dziwna;/ Wed┼éug mnie... A GDZIE MO┼╗NA TAK─ä LEAWTYWE ZROBI─ć ??? Pozdrawiam Go┼Ť─ç nie ma negatyw├│w, sprz─Öt niedrogi...
[link widoczny dla zalogowanych]
ja po prostu nie mam wyrobionych mi─Ö┼Ťni, chcia┼éabym je jako┼Ť ┼éadnie ukszta┼étowa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja też mam kręcone włosy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no prosz─Ö...
[link widoczny dla zalogowanych]

Ktos mo┼╝e co┼Ť o nich s┼éysza┼é?
[link widoczny dla zalogowanych]
─ćwiczy─ç nie mog─Ö bo mam obci─ů┼╝one stawy t┼éuszczem. tesknie za moimi postowiczami od 19 maja, przez 14 dni plus nastepne dni wychodzenia wpominam same mile osoby chetne do usmiechu i wspolpracy, wytrwale i stosujace sie do ogolnych zasad glodowania....moze paulina vel SG troche zaklocala temat ale to tez bylo zabawne..pozdrawiam Chce kotka i tez widze, ze Dorak gdzies w przestworzach jest, nic nie pisze, pozdro
obecnie zapuszczam bo marza mi sie dlugie dlugie wloski no i grzywke sobie wycielam na bok oczywiscie prostuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam schwarckopf serum na koncowki -drugie opakowanie i beda nastepne
Śmieszny komentarz.
Hej i jak wasze efekty?
[link widoczny dla zalogowanych]

I co tu komentowac? [link widoczny dla zalogowanych] Zabieg jest niezwykle popularny w dzisiejszych czasach.
tez mam torbiel 2.5/3 cm biore jeanin potwornie bałam sie isc do chirurga, ale wstydziłam sie juz chodzic z odkrytymi stopami tak okropnie wygladał mój palec, cały czas saczyła sie z niego krew z ropa, ale najgorsze było to mięso które wyrosło z boku. jpg zamierzam wyprobowac krem MATRIXa. Do allyson: [link widoczny dla zalogowanych]
wcze┼Ťniej 2 razy by┼éam u chirurga na zabiegach, kt├│re niewiele da┼éy i paznokie─ç odrasta┼é. My┼Ťl─Ö ,┼╝e dodatkowo sytuacje gorzy podsycja CHI┼âSKA PORA┼╗AJ─äCA ILO┼ÜCI─ä zawarto┼Ť─ç tekstu na opakowaniach kt├│rej nikt nie mo┼╝e rozczyta─ç- a nawet jakby to i tak pewnie znalaz┼éby tam same ZALETY !! Benusik w ktorym miesiacu jestes? Po zagojeniu najprawdopodobniej zainwestuje w klamre, ┼╝eby mie─ç 99% pewno┼Ťci, ┼╝e nic si─Ö nie dzieje. My przez weekend odstawilismy takie lenistwo, ze az wstyd pisac ;P Mielismy sie przynajmniej spakowac bo jutro w nocy wyjezdzamy a nie udalo nam sie nawet walizek przytachac z piwnicy. 1.Przy otrzymaniu towaru od Komitenta przygotowuje umow─Ö pomi─Ödzy nim a Komisem, na kt├│rej zawarte s─ů towary oraz ustalone ceny. Witam!
[link widoczny dla zalogowanych]
hahaha
[link widoczny dla zalogowanych]
maszkaronie pieprzony
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem w trakcie leczenia kanałowego w Dental Excellence u dr.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ZSW Strona G│ˇwna -> REGULAMIN Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin